wtorek, 1 lipca 2014

umca umca

Dawno już to było i omal nie zapomniałam :) przypadkiem natknęłam się na te zdjęcia i postanowiłam zamieścić i przypomnieć Staszowiakom... świetny koncert w naszych stronach, dokładnie u zacnego Jarka na Wichrowym Wzgórzu w Przybysławicach... T.M Stevens powiedział coś ładnego wtedy ... już na samym początku koncertu ..." umca umca music is ok... but they took real music from umca umca.... " ... ja osobiście żyję muzyką ...od jazzu poprzez world music... do klasyki ...przepadam wręcz za umca umca... bez dobrego umca umca dzień jest stracony dla mnie... to prawdziwe... soczyste umca umca ..bałkany..reggae....żywe i mięsiste brzmienie....czuje się je całym ciałem .... oj chyba pora wybrać się na dooobry koncert ;) W zeszłym roku na umca umca pojechalismy do Serbii na festiwal trąbki w Gucy ... miasteczko mniejsze od Staszowa ... zjeżdża się tam cały świat... jest moc ... własnie w umca umca .........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz